Nog 3 nachtjes ! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Lotte Slotboom - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes ! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Lotte Slotboom - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes !

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Oktober 2012 | Nederland, Winterswijk

Hallo allemaal ! :)

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het echt zo ver, in mijn eentje in het vliegtuig helemaal naar de andere kant van de wereld. Deze week is allemaal nog heel spannend, heb ik alles wel, vergeet ik niet iets? En natuurlijk afscheid nemen van alle lieve mensen die ik hier in Nederland moet achter laten, maar niet getreurd, 12 mei ben ik er weer!

Misschien nog even wat uitleggen over mijn gezin (anders snappen jullie natuurlijk niks van mijn verhaaltjes straks, haha ). Tijd geleden was er best wat gedoe bij travel active, en alle aupairs kregen een mail met daarin dat er te veel aupairs waren dit jaar en te weinig gezinnen. De kans dat je nog geplaatst zou worden was klein en de concurrentie tussen de aupairs onderling was erg groot. Op de open dag van travel active had ik een meisje leren kennen dat ook naar Australië ging als aupair : Daisy. Zij zit inmiddels alweer 2 maand in Australië en zij heeft gevraagd aan haar 'hostmum' of zij nog mensen kenden die een aupair nodig hadden. BINGO, zij bleek nog een aantal vriendinnen te hebben die een aupair zochten zo snel mogelijk. Ik heb toen een e-mail adres gekregen van de familie Mincham, na een skype gesprek en veel mailcontact hebben we besloten dat het een match was en dat ik vanaf 5 november bij hun intrek als aupair.
De familie ziet er als volgt uit: Marnie & David Mincham (ouders)
En dan hun 5 (!) kinderen: Calvin (10), Finley (7), Billie & Barton (5), Kirby (1)
Ohja, Billie is een meisje en Kirby dan weer een jongen, haha.

Dit was het wel zo'n beetje, ik probeer regelmatig een verhaal te uploaden, want ik geloof dat ik genoeg ga meemaken!

Het adres waar ik terecht kom:
22 Thurloe Street
Bicton WA 6157
Australia
(Als je niet jaloers wilt worden op mij raad ik je aan dit adres niet bij google streetview op te zoeken ;))

Veel liefs,
Lotte

  • 01 November 2012 - 22:29

    Nickie:

    Ooh lotte toch,

    heb het toch nog even opgezocht. Echt prachtig huis en ziet er heel vriendelijk uit!

    Nogmaals veel plezier en we drinken er 12 mei weer één!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 November 2012 - 12:12

    Anna:

    Hey meid! Wens je heel veel plezier daar! Ik ga je wel missen bij de Chinees hoor! Hoop dat je een leuke tijd zult hebben daar! ♡ HAVE A NICE TIME! en we Mailen! Dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Winterswijk

Lotte

Haii ! Ik, Lotte vertrek 3 november naar Australië om daar een halfjaar als au-pair te gaan wonen!

Actief sinds 17 Okt. 2012
Verslag gelezen: 981
Totaal aantal bezoekers 34270

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 13 Juni 2015

Study Abroad - Örebro, Sweden

03 November 2012 - 10 Mei 2013

Au-pair Australië

Landen bezocht: